۱۳۸۷ تیر ۲, یکشنبه

روایت کیهان از ویژه نامه تهران امروز

روایت کیهان از ویژه نامه تهران امروز


 


سياه نامه اي در پوشش ويژه نامه !


روزنامه تهران امروز ، روز گذشته با انتشار ويژه نامه اي 16 صفحه اي، سياه نمايي عليه رئيس جمهور و دولت را بسيار فراتر از رويه معمول روزنامه هاي زنجيره اي به انجام رساند! به بخشهايي از عبارات بكار رفته دراين روزنامه توجه كنيد:


«دوران مديريت دولت نهمي ها بر پايتخت چنان بود كه در سومين سالگرد تشكيل اين دولت هنوز يادگاري هاي بسيارش بر پيكره اين شهر خودنمايي مي كند... ابهامات و تخلفات مالي شهرداري تهران در زمان مديريت احمدي نژاد يادگاري دولت نهمي ها و شاهنامه اي از شاهكارهاي شهردار ديروز و رئيس جمهور امروزمان است...


یادداشت مشاور جوانفکر درباره ویژه نامه تهران امروز


 


سوختن در عین ساختن را باید تمرین کرد


 



 


روز اول هفته یعنی شنبه را با دریافت تماسهای مکرر از راههای دور و نزدیک، آغاز کردم ، تماسهایی که به اتفاق از اوج تاسف و ناراحتی دوستداران و علاقمندان به دولت نهم نسبت به ویژه نامه روزنامه “تهران امروز” به مناسبت سوم تیر، سالروز پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری حکایت می کرد.


می گویند آقای قالیباف شهردار تهران ، صحنه گردان این روزنامه است . به سختی می توان باور کرد که با نظارت و تدبیر ایشان ، اینگونه مطالب سخیف همراه با دروغپردازی ، تهمت و ترویج شایعه ، تشویش و تخریب اذهان عمومی علیه دولت پرکار و خدوم به دست نشر سپرده شده باشد.


آنها که شهردار تهران را در پشت صحنه این روزنامه می دانند، استنادشان به ترکیب هیات مدیره شرکت “سیمای مهر هستی” صاحب امتیاز روزنامه تهران امروز است که در آن نام دو تن از مقامات شهرداری تهران دیده می شود. همچنین در شناسنامه این روزنامه از چاپخانه همشهری و شرکت توزیع رسانه همشهری به عنوان محل چاپ و توزیع آن نام برده شده است.


همانطور که عرض شد ، برای بنده سخت است که باور کنم ، آقای قالیباف به عنوان شهردار تهران در چنین امری دخالت دارد. مگر می شود کسی که خود را دین دار و اهل نماز و عبادت می داند ، از رهبری تبعیت می کند ، مدعی اخلاق و انصاف ، جوانمردی ، ارزشها و مدافع ارزشمدارانی چون چمرانهاست و مرگی مانند مردن شهید چمران را آرزو می کند، هدایت و مدیریت تبلیغات مسموم، توهین آمیز ، تحقیر کننده و همراه با تمسخر و تخریب علیه دولت نهم را برعهده داشته باشد ! این دو با هم قابل جمع نیست. یا این دروغ است یا آن .


در اینجا ، به همه علاقمندان و دوستداران دکتر احمدی نژاد ، رئیس جمهور مظلوم اما متدین ، هوشمند و مقتدر ایران عزیز توصیه می کنم ، به جای هرگونه واکنشی به مطالب ویژه نامه “تهران امروز” ، به رهنمود رهبر عزیز انقلاب متوسل شویم که فرموده اند: بعضى از انتقادکن‏هاى از دولت، هدفشان این است که شما را عصبانى کنند، خسته کنند و از جا در ببرند؛ اصلاً انتقاد با این هدف انجام مى‏گیرد. یا عیبجویى‏هاى بیخود؛ دیده‏اید گاهى یک خبرى را تیتر مى‏کنند، بزرگ مى‏کنند؛ فردا، پس‏فردایش معلوم مى‏شود اصلاً دروغ است و صحت ندارد!  اینها هم کارهایى است که بعضیها انجام مى‏دهند. مطلقاً حالت عصبانیت و بى‏تابى نباید به شما دست بدهد.


همچنین به کسانی که ولایت پذیرند و سخن رهبر فرزانه انقلاب را به گوش جان می شنوند و به آن تاسی می کنند ، دیدگاه رهبر حکیم انقلاب را در باره دولت نهم توجه می دهم. دولتی که قطعا شایسته ترین دولت در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی است.    


این دولت ، یک دولت حزب اللهی و رئیس جمهور آن مکتبی است.


 تلاش بی وقفه برای خدمت به مردم از نکات برجسته دولت نهم و به ویژه شخص رئیس جمهور است.


 شما دولتى هستید که هم به مردم امید مى‏دهید و هم وعده‏ى عدالت .


این دولت، هم در قول و شعار و هم در عمل، نشان مى‏دهد که به اصول انقلاب و ارزشهاى انقلاب پایبند است.


 پایبندى به خدمت یکى از شاخصه‏هاى این دولت است که قابل ارج‏گزارى و ذکر است.


پرکارى این دولت هم انصافاً چیز برجسته‏اى است؛ حتى بعضیهایى که مخالف هم هستند، این را نمى‏توانند انکار کنند؛ یعنى بى‏انصافیها هرچه هم زیاد باشد، نمى‏تواند بر این حقیقت غلبه پیدا کند که دولت شما انصافاً دولت پرکارى است و تلاشتان و کارتان و تحرکتان خیلى زیاد است. این بسیار جاى خرسندى دارد.


 شجاعت و قاطعیت ،  یک خصوصیت دیگر دولت نهم است. این کارى که شما براى سهمیه‏بندى بنزین انجام دادید کار خیلی بزرگی است .


 روحیه‏ى تحول‏گرایى و نوآورى و اصلاح و تغییراتى که در ساخت عمومى تشکیلات دستگاه و دولت داده مى‏شود، از کارهای خیلى اساسى است. اصلاح هم واقعاً همینهاست.


 یک خصوصیت مهم این دولت آن است که در برابر زیاده‏خواهی هاى استکبار، دچار انفعال نشد؛ این به‏نظر من خیلى مهم است که در تعامل با دنیا، انسان جاى خودش ، خواست خودش، نیرو و قدرت خودش را بداند و بداند که باید چه‏کار کند.


 این کارى که آقایان بر دوش گرفتید و راه افتادید و رفتید و همه‏جاى کشور را زیر پا گذاشتید و با مردم تماس گرفتید و از نزدیک درد دلهاى مردم را - که از زبان مسؤولینشان، ائمه‏ى جمعه‏شان و افراد شاخصشان گفته مى‏شود - شنیدید، خیلى به‏نظر من خوب است.


در پایان به خود و همه دولتمردان این نکته را گوشزد می کنم که آنچه در این سه سال ، در جهت خدمت به کشور و ملت ایران به انجام رسید ، چیزی جز یک توفیق الهی نبود . پس باید شکر خدای را به جای آوریم و در چاله غرور و تکبر فرو نیفتیم و به این امر واقف باشیم که اگر در جایى، موفقیتى و کار خوب و درستى از ما سر زد جز به توفیق و کمک الهى نبوده است .

هیچ نظری موجود نیست: