۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

چمدان بدست منتظر امام زمان باشید!

به نظر می رسد برنامه ریزی در دولت (غیر قانونی) حاکم معنایی ندارد. برای آنانی که خودشان را رییس دولت اعضای هیات دولت می دانند خیلی مهم نیست که مردم احتمالاً برای روزها و هفته هایشان برنامه دارند.
خیلی لازم نیست دنبال فکر کنیم، از این موارد به وفور یافت می شود در دولت مهرورز. آخرین مورد آن هم جریان تعطیل کردن روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده است.
هیات دولت(غیر قانونی) چند روز قبل تصمیم گرفت تهران را در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تعطیل کند و اعلام کرد که اداره های دولتی، مدارس و مراکز آموزشی (دانشگاه ها) در این دور روز تعطیل هستند.
فردای روز تصمیم هیات دولت(غیرقانونی) برخی مسولان از جمله استاندار تهران اعلام کردند که تعطیلات تنها برای مدارس و دانشگاه های تهران است و اداره های دولتی باز هستند. چند ساعتی از اظهار نظر استاندار نگذشته بود که یک مسئول دولتی اعلام کرد که سایت ها و خبرگزاری ها و صدا و سیما خبر دروغ منتشر کرده اند و تعطیلی فقط برای مدارس است که آن هم هنوز قطعی نشده است.
امروز هم از رادیو شنیدم که بار دیگر اعلام کرده اند مه دانشگاه ها هم تعطیل است.


هینk چند خط کافی است که متوجه بی برنامگی آشکار دولت غیر قانونی احمدی نژاد شویم. تصمیم گیری اخیر دولت نشان داد که هیات دولت برای تصمیم هایی که می گیرد هیچ برنامه ریزی ندارد و تصمیم در یک زمن مطرح می شود و در یک زمان هم تائید می شود.
این تعطیلات چند روزه که البته به بهانه برگزاری اجلاس سران گروه 15 در تهران برای شهروندان تهرانی درحالی در نظر گرفته شده بود که خیلی ها تا بحال داد و بیداد های زیادی مبنی بر تعطیلات زیاد در ایران به راه انداخته اند.
البته منظورم این نیست که این تعطیلی ها بد است و خوب نیست، اما این که تصمیم ها در لحظه گرفته می شوند و هیچ برنامه ریزی ندارند خنده دار و مضحک است.
اگر هم هدف ایجاد امنیت بیشتر برای برگزاری اجلاس گروه 15 باشد، این سوال پیش می آید که آیا تنها دانش آموزان و دانشجویان امنیت شهر را به خطر می اندازند؟ و اگر قرار است از ایجاد مشکل برای این قشر جلوگیری شود، آیا این مشکلات کارمندان و کارگران وجود ندارد؟
اصولاً در این چند سال حضور دولت مهرورز تصمیم ها این گونه بوده، هرجایش را که می گرفتند از جای دیگر نشت می کرد!
آدم این شیوه تصمیم گیری ها را که می بیند به این موضوع ایمان می آرود که واقعاً این کشور در حدود 5 سال اخیر توسط نیرویی فرا زمینی اداره می شده! شاید همان امام زمان که بارها تاکید شده است که او کشور را اداره می کرده! وگرنه این چنین تصمیم هایی به راحتی برای از بین بردن یک تمدن کافی است، چه برسد به کشوری مثل ایران که 30 سال مشکل داشت و این چند سال اخیر مشکلات بیشتر شده است.
البته خیلی هم نباید مطمئن باشیم که این تصمیم دولت تغییر نمی کند. از من می شنوید چمدان هایتان را ببندید اسباب و وسایل سفرتان را جمع و جور کنید. معلوم نیست، شاید در آخرین ساعات روزپنجشنبه تصمیم دولت بر این شد که تمام ادارات دولتی را هم تعطیل کند، می توانید سه چهار روزی مسافرت بروید و آب و هوایی تازه کنید، که در این تهران تنها چیزی که نیست، همین هواست!
البته خیلی هم دل خوش نباشید! خدا را چه دیدی، شاید همین تعطیلات مدارس و دانشگاه ها هم لغو شد!

هیچ نظری موجود نیست: