۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

آیت الله یاد من بود /عکس هایی از مرقد شریف آیت الله منتظری

روز پنجشنبه برای انجام مصاحبه با آیت الله موسوی تبریزی به قم رفته بودم. بعد از اتمام مصاحبه و قبل از این که به تهران برگردم به حرم مطهر حضرت معصومه (ص) رفتم.
خیلی وقت بود که به قم نرفته بودم و خیلی دوست داشتم دوباره سر به خیابان های قم بزنم و حرم را ببینم. برای زیارت داخل شدم و بعد از زیارت با این که اصلاً حواسم نبود، چشم باز کردم و دیدم بر مزار آیت الله العظمی منتظری هستم.
خیلی خوشحال بودم. نمی دانم چرا اصلاً یاد آیت الله نبود، اما فکر کنم ایشان یاد من بودند که چنین ناخواسته بر سر مزارشان رفتم. از آنجایی که نتوانسته بودم برای تشییع پیکر ایشون بروم قم، خیلی ذوق زده شده بودم .
با حالت خواهش و تمنا از یکی از خادم ها اجازه گرفتم عکس بندازم، اون بنده خدا هم که دید من کلی ذوق دارم اجازه داد چند تایی بندازم. این هم عکس ها:

 
 

هیچ نظری موجود نیست: