۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

کاریکاتور توهین آمیز برنا

 


توهین شبکه خبرسازی برنا و سکوت مدعیان !


اتفاق های بعد انتخابات موارد زیادی را به دنبال داشت و به قول میر حسین موسوی «انتخابات مشکلات کشور و عمق آنها را پیش روی ما گذاشت» . این اتفاق ها نشان داد که آن روی سکه بسیاری از افراد و حتی آنانی که نام مسئول را بر خود گذاشته اند چیست و چه مواضهی دارند . آنانی که تا چند هفته پیش تنها تعریف و تمجید در دستور کارشان بود ،‌حالا سوار بر توهمی توخالی تند ترین اظهارنظرهای را درباره بزرگان نظام اسلامی انجام می دهند و زمین و زمان را به بهانه انقلاب های مخملی و رنگی و هزار بهانه دیگر به هم می زنند و فریاد وا اسلامایشان گوش را کر می کند.


اما این روزها کار به جایی رسیده که آنانی که ادعای اسلام و اسلام گرایی دارند و این دین الهی را برای خود شخصی کرده اند ، آنطور که خود دوست دارند و به بهانه های مختلف از جمله تخریب و تمسخر مخالفانشان ،‌احکام و دستورات اسلام را نیز وسیله ای برای خنده خود ساخته اند . چنانکه در نمازجمعه با یادماندنی که به امامت هاشمی رفسنجانی برگزار شد دیدم و خواندیم که در سایت ها و اظهار نظرها و حتی وبلاگ های شان چگونه نماز جمعه را دلیلی برای خندیدن به طرفداران اصلاحات قرار داده بودند ، غافل از این پیام اصلی نماز موضوع دیگری است و توجه به این نوع ظواهر اوج کم اندیشی و کج اندیشی را نماسان می کند.  


حالا هم در آستانه نماز جمعه این هفته تهران که بر اساس برخی اخبار به امامت آقای هاشمی رفسنجانی اقامه خواهد شد ، چنین تخریب ها و کج روی هایی آغاز شد. در یکی از سخیف ترین این اقدامات که نشان از عصبانیت برخی کج اندیشان دارد ،‌ شبکه خبرپراکنی برنا، در قسمتی با عنوان کاریکاتور ، طرحی را با عنوان «نماز اولی های در جبهه اصلاحات» منتشر کرد که نه تنها توهین مستقیم به معترضان به نتیجه انتخابات است ،‌بلکه فریضه نماز که از واجبات دین اسلام است را مورد تمسخر قرار داد و به آن توهین کرده است .  این به اصطلاح کاریکاتور توهین آمیز توسط مازیار بیژنی کشیده شده که فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق است و طراح ثابت روزنامه کیهان است و از دست پرورده های حسین آقای شریعتمداری به شمار می رود. ایشان که گویا این روزها برای شبکه خبرسازی و خبرپراکنی برنا هم کار می کنند در طرح مذکور تا جایی که توانسته توهین کرده و نشان داده که خود و همفکرانش تا چه میزان عصبانی هستند.



طرح توهین آمیزی کا در شبکه خبری برنا منتشر شد !


شبکه خبرپراکنی برنا هم با توجه به حمایت هایش از یکی از نامزدهای انتخابات دهم گویا پشت خود را آنچنان گرم و محکم دانسته که این طرح فرمایشی و توهین آمیزرا منتشر کرده است. البته این کاریکاتور فرمایشی توسط سایت معلوم الحال رجا نیزو که در خبرسازی و توهین ید طولایی دارد هم بازنشر شده است. موضوع آنجا خنده دار و مضحک می شود که سایت رجا نیوز چند ساعت بعد خبری را درباره خانه نمایش دانمارک منتشر می کند که قصد دارد تا در اقدامي «نژادپرستانه، کاریکاتورهای موهن نسبت به پیامبر(ص) » را در این مکان به نمایش بگذارد.


اصولاً دوستان بر اساس کم اندیشی که دارند ،‌نمی دانند توهین چیست و یا هیچ تعریفی از کاریکاتورهای موهن ندارند ! چرا که دیگر کاریکاتورهای را موهن می خوانند (که بی شک چنین است و باید با آن برخورد کرد ) اما طرح توهین آمیز هم قطاریشان را توهین و موهن نمی دانند ! طرحی که متاسفانه به دلیل ضعف کاریکاتوریست در بیان طنز آلود مفاهیم به طرحی توهین آمیز مبدل شده که نه تنها خنده دار نیست که هر بیننده ای را ناراحت و متعجب می کند که دوستان با کدام پشتوانه چنین بر مقدسات می تازند و زمین و زمان را لگد مال می کنند. این روزها نیستند آنهایی که خود را مدافعان اسلام می دانستند و دیگران را برگشتگان از دین، نیستند ...


دنباله نوشت :‌ از اینکه برای نشان دادن بی احترامی برخی مجبور شدم این طرح توهین آمیز را در وبلاگ کافه وطن منتشر کنم شرمنده ام

۱۶ نظر:

ندا گفت...

آهای اونایی که ادعای مسلمونی می کنید برید بخونید توی کهریزک موقع شکنجه جوونامون شکنجه گرهای کثیف چطور به حضرت زهرا و ائمه فحش می دادند. اگر اسلام شما اینه برید بمیرید

سامی گفت...

ای بر پدرش لعنت مرتیکه

برادر گفت...

ببخشید ببخشید اونی که تو دست خانمه هست شبیه ... نیست؟

پارسا گفت...

اوه اوه چقدر بسیجی اینجا نظر دادند!
اونایی که از کاریکاتور حمایت می کنند آدم های ظاهر بینی و کوتاه فکرند که از اسلام فقط ظاهر آن را دیدند حرف من را قبول ندارید به قرآن یا نوشته های ائمه مراجعه کنید
تازه قرآن گفته و ولمومنین و المومنات... همه از یک حقوق برخوردارند!
انهایی که این افکار در فکرشون هست همان هایی هستند که حین نماز به صورت غلظ سوره و ... می خوانند اما به فکر مادیات و افکار خویش هستند!

باسه اون دوستی که حرف از قانون زد! اصلا قانون اساسی رو خوندی ؟؟ می دونی قانون کیا نوشتن ؟؟؟ لباس شخصی با باتوم کجای قانونه؟ تایید انتخابات توسط رهبر قبل از تایید شورای نگهبان کجای قانونه؟؟؟

راستی اصلا چرا سال 57 قانون رعایت نکردین ؟؟ بعد طبق گفته ها افرادی که شما حمایت می کنید پس خمینی هم قاتله! شاه بنده خدا می خواست قوانین اجرا کنه!!

خدا ایران را از شر کوته فکران رهای راند!

بیژنی گفت...

راس میگن از این همه فحش معلومه که کی عصبانیه!

کارتونيست گفت...

آقا ، واسه چی ، به کارهای ضعيف اين جوجه کارتونيست اهميت ميدين هی
توی گوگل تصويری کافيه بزنی ببين چی ميبينی .
...آسمون سولاخ شده همين دردانه چکيده به کاغذ باطله های کيهان !

کارتونيست گفت...

بزن : Iran Cartoon

يک سبز گفت...

خواهر ها و برادرهاي بسيجي فقط به يک چيز فکر مي کنند اونهم رابطه ي بين زن و مرده. خداييش همشون فقط نگران اينند که کسي تحريک نشه. خودشون هم با همه چيز استغفرالله تحريک مي شند. امام حسين يک چيزي گفتند و اونهم اين که اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. حالا اين جوون هايي که شماها داريد بهشون فحش مي ديد و بدو بيراه مي گيد شايد بي دين باشند ولي شرافت دارند به شما مثلا ديندارهايي که همه رو از دين متنفر کرديد. توروخدا يک کم اين عقده هاي جنسي تون رو سر و سامون بديد و اينقدر به اين مسائل گير نديد. من هم حج رفتم هم بلاد کفر - لندن- به خدا مردهاي بلاد کفر از شماها و تمام اون مثلا مسلمون ها نجيب ترند. تمام مسائلتون برمي گرده به عقده هاي جنسي تون. اينهمه ظلم و دزدي و آدمکشي داره مي شه ول کرديد به اين گير داديد که چرا دختر پسرها کنار هم نماز مي خونند. مگه حضرت محمد يا حضرت علي نمي تونستند «گشت ارشاد» راه بندازند. اون ها جلوي ظلم ايستادند. تو رو خدا اين مزخرفات رو اينقدر تکرار نکتيد.

شاهرخ گفت...

واقعا من نمیدونم چی بگم؟؟

سعید گفت...

لعنت بر مدعیان دین داری ، برید ببینید با اون ها چه کرده اند که مجبور شده اند با کفش نماز بخوانند
در ضمن اگر شما هم با خواهر یا خانمتان برای نماز رفته بودید و شمار را به نماز جمعه راه نمی دادند نمی توانستید خواهر یا هانمتان را رها کنید و جای دیگری در خیابان جدا نماز بخوانید

باز هم میگم لعنت خدا بر دین فروشان ئ مدعیان ، ریاکاران و دروع گویان

دوست گفت...

من فقط يه پيشنهاد به اين دين دارامون ميكنم.
يه سري به خودتون بزنيد. اگه خواستين براي يه بار هم كه شده نظر مادر يا بچه اگه دارين را در مورد كارهاتون بپرسيد.
من از اين تصوير ناراحت نيستم. از اين ناراحتم كه نميشه با هيچ چيزي كاره شماها را در زندانتون وصف كرد.

mh.b گفت...

فقط کافیه این کاریکاتور بیکیفیتو که در حده سیاه قلماییه که ما زنگ ریاضی ته دفترمون میکشیدیم هم نیست رو با نمونه کارای حرفه ای مثل نیک اهنگ مقایسه کنید کاریکاتوریستشونم مثل خودشون درب و داغونه

اشکان گفت...

مردم خودشان می‌دانند جنبش سبز چیست. جنبش سبز جلوی چشم مردم و در معرض دید و قضاوت همه است پس لجن‌پراکنی و دروغ‌گویی و وقیح‌نگاری یک آدم حقیر که اگر دقت کنید بسیار توهم خودناجی العلی‌بینی دارد هیچ فایده‌ای ندارد بلکه بیشتر از هر چیز ماهیت لجن خود نگارنده را افشا می‌کند.
این نیز بگذرد دوستان عزیز... مگر نبودند کاسه‌لیسانِ مثلاً هنرمند استالین؟ حالا چه اسمی و اثری از آثارشان باقی مانده؟
الله اکبر

ناهيد گفت...

كافر همه را به كيش خود پندارد!

ف ر ز ا ن گفت...

به امید پیروزی

ضد اسلام حقیقی‌ گفت...

اهانت به امام خمینی اهانت به اسلام است اما برای اولین بار دشمن اسلام کفار و کمونیستها و صهیونیست‌ها و غیره نیستند. الحمد لله دشمنان اسلام همین ایرانیان مسلمان خودمان هستند. مرحبا به امام خامنه‌ای و جناب احمدی‌نژاد دیگر احتیاج به ضد اسلامی خارجی‌ نداریم و مثل خودرو در همین کشور عزیزمان ضد اسلامی تولید می‌کنیم. هرچقدر احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بگن باز هم خودشان دو تا مخترع و تولید کننده ضد اسلامند.مرحبا مرحبا . خامنه‌ای و احمدی‌نژاد نباید به هیچ وجه اسم آیت‌الله عزیز امام خمینی را به زبان ببرند و اسم این روح خدا را نجس نمایند.