۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

شهید رجایی و مهندس بهزاد نبوی


شهید رجایی و ایام خوش بهزاد نبوی

دادگاه هایی که در روزهای گذشته به بهانه رسیدگی به عوامل اتهام های مخملی برگزار شد واکنش های زیادی داشت. این واکنش ها و بازخورد ها هم درباره افرادی بود که در این دادگاه حضور داشتند و هم درباره صحبت ها و اظهاراتی (بخوانید اعتراف)‌ بود که از جانب برخی به اصطلاح متهمان مطرح شد. گذشته از اظهاراتی غیر واقعی که در این دادگاه ها گفته شد و البته از روی کاغذ خوانده شد! افرادی که در این دادگاه ها به عنوان متهم انقلاب مخملی حضور داشتند بسیار تامل بر انگیز بود. تامل برانگیز از آن جهت که بینندگان این دادگاه های ساختگی و نمایشی افرای را به عنوان متهم می دیدند
که در سال های گذشته آنها را به عنوان مسئولان و خدمتگزاران کشور می شناختند. و حالا این سوال در ذهن ها به جنب و جوش افتاده که چرا مسئولان و معتمدین دیروز، از سوی برخی متهمان مخملی امروز معرفی شده اند؟

این طور که معلوم است آنانی که در روزها و سال های اول انقلاب دستی در امور کلان اداره کشور نداشتند و هر یک در گوشه کناری از این مرز و بوم مشغول خدمت (!)‌بودند، ‌این روزها به تکاپو افتاده اند تا با کنار زدن مهره های تاثیر گذار انقلاب و افراد کلیدی در به پیروزی رسیدن انقلاب نقش بی مثالی داشتند، کشور و انقلاب را با افکار بسته خود اداره کنند و به نوعی کشور را اختصاصی کنند. جالب است که این عده خاص از هیچ کاری برای کنار زدن آنانی که مخالفان خود می دانند کوتاهی نمی کنند و سعی دارند شخصیت هایی مانند میرحسین موسوی ،‌بهزاد نبوی و میردامادی که تا دیروز از اصلی ترین شخصیت های انقلاب و انقلابی به شمار می رفتند را با تهمت هایی بی پایه و اساس امروز در جایگاه متهم حضور دارند. اما چه سود که چنین صحنه سازی هایی تنها بی اعتباری و بی اعتمادی را دامن می زند و هیچ نتیجه دیگری ندارد، چه آنکه مردم این روزها آگاه تر از گذشته هستند.

اما این روزها حضور فردی چون مهندس بهزاد نبوی در دادگاه شاید بیشترین لطمه را به اعتماد ملی مردم خواهد زد و این سوال پرسیده می شود که چرا سخنگوی دولت خدمتگزار محمد علی رجایی - که در این سال ها بسیاری برای بالا رفتن از پله های قدرت او را از خود و خود را از او می دانند- این روزها در دادگاه (بخوانید بیدادگاه) متهم به تلاش برای انقلاب های رنگی و مخملی می شود؟؟؟

امروز سایت خبری پارلمان نیوز (پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس) مطلبی را با عنوان «روایت گل آقا از وصیت رجایى درباره بهزاد نبوی» منتشر کرده بود که درباره برخی صحبت شهید رجایی درباره مهندس نبوی. جایی در این نوشته آمده بود: در آن روزهاى سخت و توفانی، شخصیت و حیثیت بهزاد از چند سو، آماج حمله بود و من پیوسته متعجب بودم که او چرا عین خیالش نیست. روزى همین جمله را به شهید رجایى گفتم. گفت: «حالا ایام خوش بهزاد است!» و خدا را شکر مى‌کنم که مثل تو نیست که تا چیزى درباره‌ات مى‌گویند تعادلت به هم مى‌خورد! پوست بهزاد کلفت است، دعا مى‌کنم کلفت‌تر شود!»

متن کامل «روایت گل آقا از وصیت رجایى درباره بهزاد نبوی»

این نظر شهید رجایی تاکید بر این نکته است که این هید بزرگوار هم پیش بینی می کرد که این کشور و این انقلاب در آینده چگونه بازیچه عده خاصی می شود و چگونه یاران انقلاب امام مورد توهین افرادی قرار می گیرد که در پی اختصاصی کردن کشور هستند.


مهندس نبوی همراه شهید رجایی در سازمان ملل

این چنین است که مهندس بهزاد نبوی دیروز در عکسی با حضرت امام (ره)‌ و شهید رجایی دیده می شود و در سازمان ملل همراه شهید رجایی بود ، امروز در لباس اتهام در دادگاهی نمایشی ...

و باید به این ندیشید که در سال های آینده چه کسانی و در چه جایگاهی حضور خواهند داشت ...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ملاک حال افراد است
ولیکن بهزاد از همون اول کسکش جاسوس امریکایی بود ریدم تو دهنت تو هم که این مطالب را نوشتی کسکشی فقط اگر یک روز دستم برسه بهتون پوستتون از سر کیرتون تا پس کلتون قلفتی میکنم مادرکونی