۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

 


نماز جمعه و بوی تند گاز اشک آور


بالاخره نماز جمعه پس از هفته ها با حضور هاشمی رفسنجانی برگزار شد . میرحسین موسوی و مهدی کروبی هم که پیشتر خبر آمدنشان شنیده می شد آمدند و حامیان نشان نیز با حضور گسترده در نماز جمعه بار دیگر حمایت خود را از موسوی ، کروبی و هاشمی رفسنجانی اعلام کردند . حامیانی که نه با اتوبوس و وعده و ،‌که با پای خودشان آمده بودند . البته این اعلام حمایت برای برخی خوشایند نبود و ...


بعد از نماز جمعه دیروز خیابان های منتهی به میدان انقلاب و دانشگاه تهران باز بوی تند گاز اشک آور می داد و باز مردم ...


 












 و بعد از نماز جمعه ....





 

۳ نظر:

نویسنده کافه وطن گفت...

پاسخ صادق :
البته شما هم نظر خودتون رو دارید و خیلی هم این نظر محترم است . اما صادق عزیز آیا این مردم می توانستند جایی امن تر از نماز جمعه پیدا کنند . وقتی تمام راه های اطلاع رسانی بسته ایت و صدا و سیما که تا پیش از این به نام رسانه ملی از آن یاد می شد شده رسانه یک عده خاص که با قصد و هدف های مشخص گزارش تهیه می کند ،‌مردم و معترضان چه راهی دارند؟ هر مراسمی که با حضور این افراد بوده که شما نام بی رحمانه نام اغتشاشگر به آنها می دهید توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی به خاک و خون کشیده شده . حالا این نماز جعه است و نمی توان آن را مال خود کرد . اگر تا دیروز فکر می کردیم نماز جمعه جای امنی است از امروز به بعد این خیال پوچ را دور می ریزیم . دیدی که چطور مردم را زدند و دستگیر کردند . واقعاً این به است سنت پیامبر ؟ چرا کم و کاستی ها و سیاست های غلط عده ای خاص را به حساب پیامبر می گذارید؟ چرا همه چیز را برای خود می خواهید . حالا بین رژیم صهیونیستی که به فلسطینان اجازه نماز خواندن نمی دهد و نیروهای امنیتی ما که بعد از نماز جمعه چنین برخوردی با نماز گزاران دارند چه فرقی هست ؟
چرا عده ای نمی خواهند ببینند . خدا رو شکر که عکس هست . مگر طرفداران موسوی در راهپیمایی های خود چه کردند که چنین آنها را به خاک و خون کشیدند ؟

Fox گفت...

_ روزی سنگی دوان دوان خود را آغوش کوهی کوبید اما خرد شدنش را به صدای خرد شدنش اجاره داد...

مزدا گفت...

تنها گناه ما این است که حکومت زور و احمق نمی خواهیم.چرا از ترانه ها و نداها و سهراب ها نمی نویسید؟
چرا نمی گویید بسیاری از دستگیر شدگان را کشته اند و در سردخانه های میوه و تره بار در مناطق جنوبی کشور روی هم تلمبار کرده اند؟
مگر ما جز حق خود چه خواسته ایم؟!
این حکومت بی شرافت از تمام تاریخ تنها قلدری و حماقت را به ارث برده است.مگر ما همان ملتی نبوده ایم که مردم کشورهای بیگانه به استقبال سپاه پیروز آن می رفته اند؟