۱۳۸۷ بهمن ۱, سه‌شنبه

چرا اس ام اس های برنامه فردوسی پور قطع شد !

 


چرا اس ام اس برنامه فردوسی پور قطع شد !


(به نقل از یک منبع تقریبا آگاه)  


در پی اختلاف های سازمان تربیت بدنی و صدا و سیما بر سر برنامه نود و مخصوصاً مجری حرفه ای آین برنامه یعنی عادل فردوسی پور ، دو هفته است که در مدت زمان پخش این برنامه هیچ بیننده ای نمی تواند به این برنامه اس ام اس بزند . البته من به عنوان یگ منبع نا آگاه هر ارتباطی بین این دو موضوع را کاملاً تکذیب می کنم ، تا نظر شما چب باشه !


 


وحید نیک گو یه دلیل جالب دراین باره داره :


 


این هم دلیل


 


زیر نوشت : آنهایی که مثل من از شماره های تک رقمی ماهنامه طنز و کاریکاتور به مدیر مسئولی استاد جواد علیزاده با این مجله همراه بوده اند حتماً و بدون شک وحید نیک گو را می شناسند . وحید نیک گو را می توان یکی از اولین ها و حرفه ای های کمیک ایران دانست که با صفحه ای به نام مشاور در ماهنامه طنز و کاریکاتور طرفدار های پر و پا قرصی برای خودش و صفحه اش دست و پا کرده بود . اگر چه غبیت نیک گو در طنز و کاریکاتور حرف و حدیث های زیادی را درباره اختلاف های او و علیزاده ( که واقعاً بعید می دانم ) به دنبال داشت ، اما این مهم است که وی در حال حاضر دوباره به کشیدن کاریکاتور مشغول است و گویا در کشور امارات ( دوبی ) زندگی می کند. کاریکاتور ها و کمیک های وحید را می توانید در وبلاگ او یعنی هفت ببیند . ( که معمولاً به روز هستن، مثل این یکی )


 این هم آدرس وبلاگ هفت


 

۴ نظر:

وحید نیک گو گفت...

mamnonam az nazar lotfi ke dashti......bedon shak tarifetan bishtar az had va andazehaye man bod.....dar mored gheybatam az tanz va karikatoor ekhtelaf ba aghaye alizadeh nabod bekhater animation bod ke bishtar mored alagham bod ....

نیمکت گفت...

سلام.
خوشم میاد در مورد مسائل روز می نویسید.
میام میخونم.
ممنون.

آژانس ايران خبر گفت...

در دنياي امروز ، برنده كسي است كه بهترين انتخاب را دارد .با انتخاب آژانس ايران خبر در شاهراه اطلاعات واخبار بدون سانسور قرار بگيريد. ما رالينك كنيد .
http://www.iran-ina.com

همراوی گفت...

با سلام
جهت اطلاع به عزیزان...
دومین جشنواره وبلاگ نویسی شهر، شهروند، شهروندی
دومین جشنواره شعر طنز شهر، شهروند، شهرداری
نخستین جشنواره داستان کوتاه و کوتاه کوتاه شهر، شهروند، شهروندی