۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

 


این محرم و آن عزاداری


محرم برای هر کدام از ما معنی مخصوصی دارد. البته بهتر بگویم هر کدام از ما برداشت خاصی از محرم داریم و یک جور این ماه را برای خودمان تعبیر می کنیم . بعضی حضور در هیات های مذهبی را بهترین راه عزاداری برای سالار شهیدان می دانند و برخی بهتر می یابند تنها در خانه بمانند و اشک بریزند.


اما دسته دیگری هم هستند که بهتر می دانند نه در خانه و نه در هیات ، بلکه در ایجاد یک اثر هنری به دنبال ارزش های این ماه گرامی باشند و این چنین هم دردی کنند . اما همین جا باز باید از البته استفاده کنم که هستند کسانی که راه های دیگری چون قمه زنی را بر می گزینند که همگان از اصالت آن با اطلاع هستیم و این که غیر از ضرر های مادی و معنوی هیچ دستاورد دیگری ندارد.


 سخن کوتاه می کنم ، در ادامه چند نوع سوگواری را به نمایش می گذارم . نخست برخی پوسترهای عاشورایی و سپس لینک چند خبر درباره عزاداری های محرم . خودتان قضاوت کنید بهتر است .









حالا چند لینک درباه عزاداری در عاشورا :






 

عکس ها از حامی

و حالا نوبت قضاوت است . . .

۳ نظر:

F@riiborz گفت...

آلبوم جدید داریوش(معجزه خاموش)و جدیدترین آهنگ ساسی مانکن و یاسر محمودی را با کیفیت اورجینال...100 در 100اورجینال... را از سایت ما دانلود کنید....دوست عزیز برای استفاده از امکانات ویژه و قرعه کشی ماهانه حتما در سایت عضو شوید و فرم عضویت را پر کنید.

با تشکر:مدیریت سایت.

رهگذر گفت...

این عکس ها مربوط به عاشورای امسال هست؟؟؟؟!!! من واقعا نمی تونم باور کنم!

نیمکت گفت...

نمیدونم چی بگم...
بیشتر تصویری که از شیعه در جهان معرفی میشه منو به هم میریزه...
و تعجب از این همه نادانی!
...
پوسترهای خوبی به نمایش گذاشتین.
...
پست خوبی بود.