۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

یک عکس خوب ...

 


چیزی نمی گویم ، نمی نویسم ، اما ...


دوست ندارم درباره خیلی موضوع ها صحبتی کنم و چیزی بنویسم . نمی خواهم درباره فیلم تبلیغاتی بد ساخت، اما تاثیر گذار احمدی نژاد بنویسم که می توانست خیلی بهتر از آنی باشد که چند شب پیش پخش شد. نمی خواهم درباره فیلم موسوی بگویم که کاری بود از مجید مجیدی که همه می شناسیمش و نمی گویم از طرفداران رییس جمهور که معتقدند در برخی تصاویر این فیلم از بازیگران شمالی استفاده شده است. از ورزشکاران و بازیگران و نویسندگان و کارگردانانی که این روزها خبر طرفداریشان از کاندیداهای مختلف منتشر می شود هم چیزی نمی نویسم ... نمی نویسم حتی از قوی ترین مرد دنیا....


نمی نویسم از آخرین نخست وزیر ایران که بعد از ۲۰ سال حرف های جذابی ندارد و همان را گفت که 20 سال قبل از او شنیده بودند و ما نبودیم... از آنهایی هم که سبز پوش شده اند و در خیابان ها این سو و آن سو می روند هم چیزی نمی گویم . حتی از به اصطلاح اصلاح طلبانی نمی گویم که این روزها در دو جبهه کروبی و موسوی تقسیم شده اند و هنوز از تجربه چهار سال پیش بی خبرند و شاید هم درس نگرفته اند. حتی نمی نویسم که تفاوت گیرایی بین دولت به اصطلاح اصلاح طلب و دولت به اصطلاح اصولگرا ندارد....


این عکس را خبرگزاری فارس – که من معتقدم بر عکس کار خبری که اصولاً تنها به تخریب می اندیشند و بس ! در زمینه عکس بهترین خبرگزاری حال حاضر ایران هستند – از حامیان احمدی نژاد منتشر کرد که در میدان ولی عصر تهران تبلیغ می کردند . فعالیت تبلیغاتی حامیان موسوی و احمدی نژاد در کنار هم به دور از جنجال و تنش!


۳ نظر:

سام گفت...

مرگ بر بسیجی( بسیجی=متعرض به ناموس مردم. عمله ظلم. خشونت طلب. ضد ایرانی و عرب پرست ....)

مرکز آموزشهای آزاد گفت...

برگزاری دوره های تخصصی خبر و رسانه در دانشکده خبر
دوره های فوق شامل کلاس های خبرنگاری مقدماتی ، خبرنگاری پیشرفته، روابط عمومی، عکاسی پایه و دوره های خاص است و در مدت زمان 2 ماه برگزار خواهد شد .

دانشکده خبر به عنوان تنها مرکز تخصصی حوزه خبر و رسانه در خاورمیانه رسماً در سال 76 به دلیل نیاز رسانه ها و عدم وجود رشته های تحصیلی خبرنگاری در مراکز آموزش عالی تاسیس شد. همچنین مرکز آموزشهای آزاد این دانشکده سابقه برگزاری دوره های آموزشی برای سازمانهایی چون خبرنگاران خبرگزاری های حاشیه خزر، بنیاد تامسون انگلیس، سازمان یونسکو و سازمان بسیج دانشجویی سراسر کشور را در کارنامه خود دارد .

نصیرالدین جعفری گفت...

سلام. دست شما درد نکنه. واقعا عکس قشنگی انتخاب کرده اید. ممنون که به وبلاگ من سرزدید.