۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

محسن وارد می شود!

 


فرق رضایی با شیخ و مهندس


 


کمتر از چهل روز به رای گیری انتخابات ریاست جمهوری مانده است و همانطور که به صورت تابلویی مشخص است ، کشور آنچنان که باید حال و حول انتخاباتی ندارد. اما این بین دوستان نامزد که برای خارج شدن نامشان از صندوق رای دارند سر و دست می شکنند ، راه راه های جالبی را برای مطرح شدن در انتخابات پیدا می کنند یا بهتر بگویم ،‌می تراشند ! که در این آشفته بازار خبرهای انتخاباتی در سایت ها و مطبوعات و رسانه به اصطلاح ملی نامی از آنها برده شود.


یکی از بهترین این راه ها نوشتن نامه ،‌جوابیه و کلاً نوشته هایی از این دست است . البته هدف و مقصود این نوشته خود نیز بسیار مهم است ،‌چون به هر حال باید ارزش رسانه ای شدن را داشته باشد . چون نوشتن جوابیه حتی در حد بد و بیراه نامه به کسی مثل احمد خاتمی به صورت "خوب که چی !"از سوی بقیه تلقی می شود . اما از آنجایی که نامزد های انتخابات ما باهوش هستند به کسانی نامه و جوابیه می نویسند که حداقل نامی از آنها در اخبار جینگول 20:30 برده شود. شروه آن هم مربوط بود به شیخ الشیوخ اصلاحات ،‌ مهدی کروبی که چند روز پیش با نوشتن بیانیه ای برای کیهان ،‌ روزنامه حسین شریعتمداری – که حکم جهیزیه این عزیز را دارد – خود را نقل محافل رسانه ای و خبری کرد . بابای اعتماد ملی در بیانیه ای که با کمک دوستان نوشته بود ، با قلتک از روی ‌حسین جان شریعتمداری رد شد ! (دم دوستان گرم )‌


دیروز هم همین شیخ مهدی و مهندس اصلاحات نامه مشترکی به جنتی صاحب شورای نگهبان نوشتند که گوشی را قبل از انتخابات دستش بدهند تا شب 22 خرداد ( تاریخ انتخابات ) شمردن یادش نرود.


اما شیخ و مهندس هر چقدر هم با هوش باشند و دور و برشان پر باشد از قوچانی و باقی و مهاجرانی و ... درصد هوششان به محسن جان نمی رسد !


همان محسن جانی که دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری رسول ملاقلی پور خدابیامرز محسن جان صداش می کرد ! در فیلم انتخاباتی ! چرا ؟ می گم .


جناب دبیر مجمع دیروز بعد از ظهر نامه ای نوشت که اگر چه زیاد چنگی به دل نمی زد ،‌اما مخاطب نامه جوری بود که دوستان در رسانه ملی موظف هستند که پخشش کنند! چون این نامه برای عمو عزت عزیز بود و که از وی خواسته شده بود که فضا را از این حالت خنثی خارج کند. همین جاست که فرق نامزد با نامزد معلوم می شود . چون به طور حتم صدا و سیمای عمو عزب امشت این نامه را پخش خواهد کرد و کلی هم فلسفه پشتش ردیف می کند که ما آخر انتخابات هستیم !


همانطور که دیدید راه های رسیدن به خدا زیاده ! اما مهم اینه که شما کدام را انتخاب کنید !


 

۶ نظر:

نیمکت گفت...

سلام.
نمیدونم چرا انقدر از سیاست بدم میاد!

نیمکت گفت...

واقعا انتخاب خیلی سخته.
فکر کنم این دوره هم باید بین بد و بدتر یکی و انتخاب کنیم!

نصیرالدین جعفری گفت...

مواظب باش که:
زبان سرخ سر سبزت را بر باد ندهد.

دنیای مجازی آن طور که بعضی ها فکر می کنند نیست.


ببخشید فضولی کردم. به حکم سن و سال وظیفه داشتم که شرط سخنوری را با شما بگویم.
با احترام.

a گفت...

داناشدن مردم هدف ماست . ما با ظالم و از دورغ گویی بیزاریم با فحشا با مال یتیم خوردن و با دوریی مخالفیم . با نماز های الکی خوندن برای ثواب بردن وبه بهشت رفتن مخالفیم با سوی استفاده کردن از احساسات مردم مخالفیم . ترا به خدا ببینید . خرافات همه چیز را گرفته است .همه مشکلات مردم زنده را حل کرده اند دنبال کار مرده ها افتاده اند . ظلم . دزدی .مال مردم و یتیم خوری .فحشا. اعتیاد. در جامعه پر است .وظیفه ما در این زمان چه ؟ از بین بردن خرافات از همه چیز گرفته.معجزات از امامزاده هاو از زیارت سنگ ها و آهن ها و نذر نیاز ها و جادو .جنبل ها. انتظار دارند
یک کلام دور ریختن همه باور های باطل .تمام این تاریخ های طبری وتاریخ های اسلامی دیگر رابه دلایل نداشتن پایه های علمی و غیر منطقی به دورغ جا کرده اند و در صحت و درست بودن آن ها شک کنید و فکر کنید مطالعه کنید سوال کنید . با شيوع اينگونه خرافات و روايات و اخبار جعلي، مشکلاتي در جهان اسلام به وجود آمده که بر عهده هر مسلمان عالمي است که با تمام توان با آنها مقابله کند، از جمله:
-جلو گیری از اتلاف وقت و مال در نشر کتب خرافي و اوقاف بسيار براي مقابر و اسراف در اين امور.- مقابله با نشر شرک و خرافات در ميان مردم به نام مذهب و سوء استفاده از ائمه و اولياي دين.- ترک اقتداء به افعال بزرگان اسلام و کمک و سعي و تلاش در راه دين و جهاد في سبيل الله و جلو گیری به پرداختن به اعمال بيهوده از قبيل زيارات و نذورات مرجوح و باطل و گريه‌ و زاري و تشکيل دسته ‌هاي عزاداري و قمه ‌زني و غیره که با عث صدمه زدن به اصل و هدف قیام امام حسین می شود - جلو گیری از اشاعه و نشر بدعتها و شعائر ساختگي به نام مذهب و اسلام و اهمال در احکام حقيقي دين.
متاسفانه اگر کسي براي روشني افکار مسلمين قدمي بردارد و يا قلمي بر کاغذ بگذارد پاسداران خرافات به بهانه طرفداري از ائمه و اولياي دين، وي را متهم ساخته و کافر و فاسق خوانده و فرصت نمي ‌دهند که عوام, سخنان چنين کساني را بشنوند.
.ما با سوال کردن موافقیم .چرا نباید از همه چیز و از همه کس سوال کرد ؟ شما چه نوع روشی را برای تفکر نیاز دارید؟ برای همه چیز سوال ایجاد کنید.باید به این نسل جواب قانع کننده وعلمی داده شود .

مهرداد گفت...

من : سلام خدا
خدا : سلام
من : چیه دمقی ؟
خدا : هیچی باز این سی پی یوی لپ تاپ جهنم هنگ کرده. ای خواهر هرچی جنس چینی یه.
من : وا . مگه دو هسته ای نیس . رم 4 گیگ بزاری جواب میده ها.
خدا : زرت و پرت نکن مرتیکه دیپلمه . من خودم ای دی سی ال دارم. از اونا نیست.
من : از چیه پس؟
خدا : باز فصل انتخابات شروع شده و دروغ و درم بصورت آفلاین واسم میرسه.
هر جهتی دیش ها رو میزارم بازم فایده نداره . دیگه هاردم جا نداره.
من : رسیور هارو خاموش کن بیا باهم میریم دوبی حل میکنیم و بر میگردیم.
خدا : خاک بر سرت . نمیدونی اونجا شهر ارواح شده ؟
من : آخ من می میرم واسه ارواح کنار جمیرا.
خدا: تبارک ال.. احسن .... اگه بقیه رو خلق کردم تو ایرونی شغال رو که .... ده ام.
من : العفو العفو
خدا : گمشو نبینمت
من : نوکرتم

نصیرالدین جعفری گفت...

سلام. حدس شما در مورد شیطنت ایشان کاملا درست است. همچنین حضور شما را در روزنامه هم تبریک می گویم. در ضمن از اینکه وبلاگ مرا در "سفیر لینک " معرفی کردید هم سپاسگذارم.