۱۳۸۸ فروردین ۴, سه‌شنبه

 


آزادی یک جزایری !


شهرام جزایری عید را کجا می گذراند ؟


جزایری 


شهرام جزایری آزاد شد . این چند کلمه کافی است تا حرف و حدیث هایی که درباره گریم صورت او موقع دستگیری اش در عمان شنیده بودیم – که مثلاً کتک خورده است - را قابل باور بدانیم . خبر آزادی شهرام خان جزایری را در دومین روز سال 1388 شنیدم و اگر چه تعجب کردم ، اما به نظرم موضوع عجیب و دور از ذهنی نبود . آن طوری که منابع آگاه و تقریباً آگاه می گفتند ، جزایری نه برای تعطیلات عید ، بلکه برای حضور در مراسم چهارشنبه سوری یعنی دقیقاً صبح روز سه شنبه آزاد شده و راهی منزل شده است ، اما هنوز مشخص نیست که این آزادی بطور دائم است و یا تنها برای گذراندن تعطیلات در خارج از زندان . البته همچنین معلوم نیست منزل مقصد شهرام جزایری ، منزل شخصی بوده یا خانه یکی از آنهایی که توانستند موقع فرار از ایران در کمتر از 2 ساعت حدود 2 میلیارد تومان پول برایش دست و پا کنند. این طور که پیداست آقای عرب توانسته با استفاده از ثروت چند صد میلیاردی خود و همچنین دوستان و پارتی هایش در دستگاه های مختلف ، روز های آخر سال 1387 را در بیرون از زندان سپری کند و احتمالاً تعطیلات نوروز را نیز در یکی بهترین نقطه های ایران خواهد گذراند.  


گویا دلیل اصلی آزادی شهرام جزایری در روز های پایانی سال ، خالی بودن این روزها از لحاظ رسانه ای و مخصوصاً تعطیلی مطبوعات است ، چون هفته آخر سال هفته ای بود که بسیاری از روزنامه ها تعطیل بودند و آنهایی هم که روز سه شنبه ، روزنامه را برای روز چهارشنبه حاضر می کردند ، غرق در حال و هوای خداحافظی بودند و زیاد به خبر و گزارش فکر نمی کردند .


همین موضوع باعث شد تا شهرام جزایری و دوستان روز سه شنبه را برای آزادی او انتخاب کنند ، تا با یک تیر دونشان زده باشند ، اول اینکه از شر خبرنگاران دور باشند و دوم اینکه چهارشنبه سوری را بیرون از زندان باشند . (به هر حال ایشون هم دوست دارند آتیش بازی ، با وجود اینکه در این چند سال کم آتیش نسوزونده !!)



شهرام جزایری بعد از دستگیری مجدد


اما موضوع بسیار جالب درباره آزادی شهرام خان این است که جناب عرب به محض آزادی از زندان ، از دوستان خود خواسته تا در منزل محل سکونتش که گویا ماهواره نداشته ، ماهواره نصب کنند ، که احتمالاً می خواسته در جریان آخرین خبرهای بیرون زندان ، البته به نقل از شبکه ای خارج از ایران قرار گیرد .


من هم مثل اکنون شما ، فقط و فقط  این خبر تقریباً جالب را شنیده ام و نمی توانم صحت و یا دروغ بودن این خبر را تایید یا تکذیب کنم، اما مطمئن هستم شما هم مثل من ، با توجه به شناختی که از این بنده عجیب خدا دارید ، می دانید که او توانایی چنین کاری را دارد و می تواند ، اگر بخواهد . با وجود گشت و گذاری که در برخی سایت ها داشته ام ، هنوز خبر دقیقی از این موضوع پیدا نکرده ام ، اگر خبری دارید به ما هم بگویید .

۷ نظر:

مهران گفت...

بابا بالاخره مسعود یا شهرام شما هم انگار قاطی کردید ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

علی گفت...

jتو این مملکت از عادی ترین آدم هیچی بعید نیست

این جناب که جای خود !

اخرین جنگ ایرانیان گفت...

شهرام جزایری گوشه ای از فساد در کشور بود کسانی هستند که به تنهایی دولت اند

سلیمان محمدی گفت...

سلام
والا بهنام جان در مورد خبر که اطلاع خاصی ندارم اما این را می دانم که در ایران هیچ چیز بعید نیست، هیچ به معنای واقعی کلمه.
قصه فرهنگ آشتی هم سر دراز دارد، چند ماه هر کاری کردیم که شرایط قابل تحمل شود اما ممکن نبود. من اولین کسی بودم که عطای آن را به لقای بخشیدم و بعد از من هم که ... روزنامه مدیر می خواهد، مخصوصا در شرایط سخت ایران، این لینک مطلبی است که چند مدت پیش در این باره نوشته شد :http://www.ayandenews.com/fa/pages/?cid=4344

نرگس گفت...

در کنار خانواده هستن ایشون! جااان!!! ( به نقل از مسعود شصت چی)
خوشحال می شم به ولاگ من سر بزنید.

نیمکت گفت...

سلام.
منم فعلا تشکر میکنم .

پاورست گفت...

با سلام و تقديم احترام به شما دوست محترم
تجربه نشان داده است كه كاربران اينترنتي بيشتر به سايتهايي مراجعه مي كنند كه از لحاظ به روز بودن و ارائه مطالب جديد، پويا مي باشند. از طرفي هميشه فرصت كافي براي مديران سايت وجود ندارد تا بتوانند هر روز مطالب سايت خود را به روز كنند. در اين راستا سايت پاورست با ارائه راهكاري جديد، اين مشكل را براي شما حل مي كند. شما مي توانيد به مراجعه به سايت ما و دريافت كدهاي مربوط به موضوع مرتبط با سايت خود، همواره مطلبي جديد به كاربران ارائه دهيد و بدين واسطه ترافيك سايتتان را افزايش دهيد. دريافت كد رايگان بوده و حتي نياز به ثبت نام در سايت ندارد. تعداد كدي كه در سايت خود قرار مي دهيد داراي محدوديت نيست.
برخي از موضوعات را مي توانيد در زير مشاهده كنيد
بهداشتي - آرايشي
ترفند هاي كامپيوتر
جوانان و جامعه
بيوگرافي و عكس بازيگران سينما
مطالب علمي و پزشكي
خبرهاي سينمايي
دنياي اتومبيل ها
مطالب خواندني
مطالب جالب و ديدني
طنز هاي خواندني
مطالب جذاب
مطالب پر بيننده
جوك و sms
حوادث
گالري عكس و پوستر
زنان
عشق و ازدواج
بهترين لينك ها
هنر در خانه
و ...
ضمنا هر روز موضوعات متنوعي به سايت افزوده مي شود.

منتظر قدوم سبز شما در وب سايت خودتان، پاورست مي باشيم.
آيدي ياهو: Powersetshop
آدرس سايت: www.powerset.ir/powerlink
ايميل: powersetshop@yahoo.com